søndag den 10. april 2011

Sort sol, Let your fingers do the walking

Et sted så koldt
Et sted så smukt
Et sted så langt væk
Et sted så modsat sommer, som jeg ellers glæder mig sådan til!


Jeg besøger dig aldrig, det ved du, men du tager afsted alligevel. Du løber den risiko.
Som om det gør ondt, som  om det sårer mig, som om jeg vil græde!
Du ved jeg gør, du ved det.
Jeg håber du græder, bare den dag vi siger farvel, farvel for altid.. 


For Frida, jeg elsker dig, du er min bedste veninde, min bedste veninde for evigt og altid også når du er væk, forsvundet og rejst til Grønland...


Men selvom du rejser fra mig, og jeg bliver ensom og hjælpeløs tilbage ønsker jeg dig det bedste.
Jeg håber du får en fantastisk rejse og en fantastisk oplevelse.
Jeg vil trøste mig selv ved mindet, mit sidste minde.
Sort sol, SPIL!
Jeg vil spille den stemningsfulde sang vi hørte den aften, bare du og jeg.
Tonight, sang han, og guitaren fyldte mig med kærlighed. 
Jeg indså, den aften, at jeg elskede dig, og nu skal jeg slippe dig igen og lade dig gå! Vil du virkelig bede mig om det?


Farvel Frida, du må have det helt igennem fantastisk!
-Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar